2012年11月1日木曜日

はじめまして、私の名前は栞です。21歳です。





Nice to meet you. My name is shiori. I'm 21 years old.
 I'm a student in college.
I like reading books and comic books,especially classical literature.
An example Genjimonogatari.
It was written by Murasakishikibu about a thousand years ago.

2 件のコメント:

  1. はじめまして、私の名前はマリアナです。大学一年生です。よろしくおねがいたします!

    返信削除
  2. はじめまして、わたしはベイインと申します。今、二年生です。中国から来ました。明るく性格を持っており、色々な人と友たちになりたい、様々な国の文化を学ぶことが好きです。ここで自己绍介をさせていただきまして。
    私は日本語を三年間習います。私の趣味はテニスをやる事です。普段、周に2回やっていました。勉强忙しい時、なかなか暇な时间が取れなくなります。高校生の時、日本のアニメが大好きです。特別スラムーダンクが好き。将来の計画がまだない。60%友達は今、日本大学に勉強します。ですから、機会があったら、ぜひ日本に行くと思います。

    My name is Beiying Chen, a sophomore right now. I come from China. I have a open and bright personality. I likes to friend with all kinds of people and likes to learn different cultures from various nations. I will give a brief self-introduction here.
    I have learnt Japanese for 3 years. I like playing tennis. Usually I play twice a week. When I get busy then I won't have any free time at all. In high school I was really crazy about Japanese animation. One of my favorite animation is Slam Dunk. I am not sure about my plan for the future right now. 60% of my friends are now in Japanese Universities. As a result, I would really like to visit Japan in the future if I have the chance.

    返信削除