2012年11月1日木曜日

こんにちは。美穂です。
私は将来 英語の先生か小学校の先生になりたいです。
そのため、大学で英語と教育の勉強をしています。
球技が好きで、中でも卓球が好きです。


Hello.  My name is Miho.
I want to be a English teacher or an elementary school teacher.
So I am studying English and education in university.
I like playing a ball game. Especially,I like playing table tennis.




4 件のコメント:

  1. はじめまして、みほさん。私の名前はマリアナといいます。みほさんは先生になりたいことはいいだと思っています。
    これから、プロジェクトにがんばりましょう!

    返信削除
  2. こんにちは。マリアナさん。
    コメントありがとうございます。
    私も先生の仕事はいいと思うので先生になりたいと思っています。
    プロジェクト がんばりましょう!

    返信削除
  3. はじめまして、わたしはベイインと申します。今、二年生です。中国から来ました。明るく性格を持っており、色々な人と友たちになりたい、様々な国の文化を学ぶことが好きです。ここで自己绍介をさせていただきまして。
    私は日本語を三年間習います。私の趣味はテニスをやる事です。普段、周に2回やっていました。勉强忙しい時、なかなか暇な时间が取れなくなります。高校生の時、日本のアニメが大好きです。特別スラムーダンクが好き。将来の計画がまだない。60%友達は今、日本大学に勉強します。ですから、機会があったら、ぜひ日本に行くと思います。
    Nice to meet you all. My name is Beiying Chen, a sophomore right now. I come from China. I have a open and bright personality. I likes to friend with all kinds of people and likes to learn different cultures from various nations. I will give a brief self-introduction here.
    I have learnt Japanese for 3 years. I like playing tennis. Usually I play twice a week. When I get busy then I won't have any free time at all. In high school I was really crazy about Japanese animation. One of my favorite animation is Slam Dunk. I am not sure about my plan for the future right now. 60% of my friends are now in Japanese Universities. As a result, I would really like to visit Japan in the future if I have the chance.

    返信削除
  4. はじめまして。みほです。
    私は大学3年生です。私は群馬県に住んでいます。
    私も様々な国に興味があるます。
    アニメはよく見ます。好きなアニメは、名探偵コナンです。
    日本に来たら群馬県にきてみてください。
    自然が豊かで、日本で一番人気の温泉があるところです。

    返信削除