2012年11月1日木曜日

自己紹介

初めまして、私の名前は建太です。東京福祉大学に通っている20歳の3年生です。
専攻は英語学です。埼玉県から毎日車で通っています。趣味はDVD観賞でよく洋画やドラマを見ています。よろしくお願いします。


How do you do, my name is KENTA.
I am the 20-year-old third grader who goes to Tokyo University of Social Welfare.
Speciality is English linguistics.
It passes by the car from Saitama Prefecture.
The hobby is often looking at oil painting and a drama by DVD admiration.
Thank you for your consideration.

2 件のコメント:

  1. はじめまして、健太さん。私もドラマや絵が好きですよ。いっしょに働くこと楽しみしています。

    返信削除
  2. はじめまして、わたしはベイインと申します。今、二年生です。中国から来ました。明るく性格を持っており、色々な人と友たちになりたい、様々な国の文化を学ぶことが好きです。ここで自己绍介をさせていただきまして。
    私は日本語を三年間習います。私の趣味はテニスをやる事です。普段、周に2回やっていました。勉强忙しい時、なかなか暇な时间が取れなくなります。高校生の時、日本のアニメが大好きです。特別スラムーダンクが好き。将来の計画がまだない。60%友達は今、日本大学に勉強します。ですから、機会があったら、ぜひ日本に行くと思います。

    Nice to meet you. My name is Beiying Chen, a sophomore right now. I come from China. I have a open and bright personality. I likes to friend with all kinds of people and likes to learn different cultures from various nations. I will give a brief self-introduction here.
    I have learnt Japanese for 3 years. I like playing tennis. Usually I play twice a week. When I get busy then I won't have any free time at all. In high school I was really crazy about Japanese animation. One of my favorite animation is Slam Dunk. I am not sure about my plan for the future right now. 60% of my friends are now in Japanese Universities. As a result, I would really like to visit Japan in the future if I have the chance.

    返信削除